Ідентифікація споживача послуг

1 Ідентифікація споживача

2 Створення облікового запису

3 Активація облікового запису

Без додаткових символів ("№", "о/р" і т.д.)
Набір символів має точно відповідати кодуванню Вашого особового рахунку постачальника послуг
Формат суми: 0.00
Суму платежу вводьте з точністю до копійки. Якщо сума останнього платежу не співпаває - спробуйте передостанній. Термін врахування платежів – до 5 робочих днів.
Вводьте тільки у разі відсутності інформації в базі даних за полем Сума останнього платежу.
Перші три літери
Досить ввести перші три літери прізвища власника особового рахунку або відповідальної особи.
  1. Можливі проблеми при реєстрації та варіанти їх вирішення:
    Особового рахунка НЕ ЗНАЙДЕНО…
    1. Переконайтеся, що обран потрібний підрозділ постачальника послуги (якщо проживаєте в місті, а не передмісті, зверніть увагу, що обрано саме міське відділення, а не районне. Наприклад, для електроенергії ГЕС - відноситься до міста, а РЕМ - до передмістя).
    2. Перевірте правильність введеного номеру особового рахунку (вказан в договорі на поставку комунальної послуги або в рахунку). Вводіть номер в точній відповідності з вказаним в документі (попередній нуль, дефіс, буква або інший символ).
    3. Якщо в номері присутня літера - спробуйте різні варіанти: заголовну, строчную, латинську або кирилицею.
    4. Зверніться до центру з обслуговування споживачів КП «ВОЛОДИМИРВОДОКАНАЛ».
    Особовий рахунок знайдено, але Ви ввели невірну СУМУ останнього платежу…
    1. Спробуйте ввести суму попереднього платежу (можливо, платіж ще не врахований в базі даних постачальника).
    2. Подивіться чи немає в квитанції згадки про додаткової комісії - спробуйте ввести суму без комісії.
    3. Перевірте, чи правильно введений номер особового рахунку і чи правильний підрозділ обран (у різних базах даних номера особових рахунків можуть збігатися).
    4. Якщо платіж був здійснений нещодавно (менше 5-7 робочих днів тому), можливо, постачальник ще не вніс в базу даних інформацію про платіж - спробуйте повторити спробу через кілька днів.
    5. Якщо за особовим рахунком поки не було платежів , але видається дане повідомлення - ймовірно, платіж був зроблений попередніми власниками. Спробуйте ввести її.
    6. Зверніться до центру з обслуговування споживачів КП «ВОЛОДИМИРВОДОКАНАЛ».
    Особовий рахунок знайдено, але Ви ввели невірний номер лічильника…

    (Дане повідомлення відображається тільки в разі, якщо за особовим рахунком не було жодного платежу, в т.ч. вчиненого колишніми власниками)

    1. Якщо в номері лічильника присутня літера - спробуйте різні варіанти: заголовну, строчную, латинську або кирилицею.
    2. Зверніться до центру з обслуговування споживачів КП «ВОЛОДИМИРВОДОКАНАЛ».
  2. Якщо самостійно розібратися не вдалося:

    Зверніться, будь ласка, до кол-центру або до Центру обслуговування клієнтів.

Сервер доступний на 16:10 Історія